2012. február 24., péntek

Megöl ez az érzés!


Megöl a kín,megöl ez az érzés!
Az hogy azt érzem hiányzol,szeretlek!
Még mindig csak téged szeretlek!
Próbáltalak elfelejteni,Próbáltam mással lenni,
de csak megmaradt az érzés. csak téged szeretlek Életem!
Mért hagytuk elveszni, hisz nagy szerelem lehetett volna,
de nem volt erőm tovább küzdeni Kicsim belefáradtam!
Tudom nem volt könnyű neked, nekem se,
de nem hagytuk el egymást.
De te előbb feladtad mint én Szerelmem!
És ott haltunk meg, pedig annyit küzdöttünk!
De úgy tűnik  hiába Szerelmem!
Te már nem szeretsz úgy, de én még mindig
csak rád tudok gondolni!
Vagy lehetsz Szeretsz?
Nem látok a fejedbe, de azt tudom, hogy
te is félsz - félsz  hogy fáj Félsz hogy megbántasz!
Tudom sokat bántottál, és mégis szerettelek!
Bár érthetném ezt az érzést.
Vajon mért van Istenem!!???

*szerk {saját.gondolat}


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése